Posted by biznes |

Serwis laptopów i urządzeń mobilnych foto.
Laptop.


Co raz więcej osób decyduję się na zakup sprzętu dobrej jakości. Ceny za tablety i laptopy dobrej jakości wynoszą kilka tysięcy złotych. Wzrost zainteresowania społeczeństwa urządzeniami mobilnymi powoduję potrzebę serwisowania sprzętu.
Serwis może oferować nie tylko naprawę laptopów, ale także urządzeń mobilnych np. mp3, smartfony, tablety. Klientami serwisu mogą być osoby indywidualne, firmy i placówki administracji publicznej. Sporą grupę klientów stanowią firmy, które usługi: naprawy, serwisu i diagnozy powierzają zewnętrznym partnerom.
          Prowadzenie takiego biznesu wymaga zatrudnienia specjalistów z branży informatycznej. Zatrudnienie odpowiednich specjalistów jest bardzo ważne, bo serwis oprócz naprawy udziela gwarancji na wykonaną naprawę. Koszty na start to zakup sprzętu do diagnozy i naprawy urządzeń mobilnych. Opłaty związane z czynszem za lokal, pensje i ZUS dla pracowników, biuro rachunkowe. Lokalizacja punktu w tym przypadku nie odgrywa istotnej roli. Ważne jest, żeby serwis zlokalizowany był w miejscu do którego klient będzie mógł trafić samochodem lub korzystając z komunikacji miejskiej. W lokalu powinien znajdować się dostęp do szybkiego i stałego internetu.
          Prowadząc punkt naprawy sprzętu warto jest mieć podpisaną umowę z dostawcami podzespołów do urządzeń np. hurtownie elektroniczne. Serwis reklamować można na stronie internetowej. Na stronie powinien znaleźć się cennik przykładowych napraw np. koszt wymiany matrycy, klawiszy w laptopie czy smartfonie. Oprócz tego reklamę można prowadzić na forach internetowych poświęconych tematyce komputerowej.




0 komentarze:

Prześlij komentarz