Posted by biznes | File under :
 Sklep z odzieżą roboczą biznes.
Rękawice ochronne.
       
Wiele firm zmuszona jest wyposażyć swoich pracowników w specjalną odzież roboczą. Takie wymogi nakładają na nich warunki pracy, ale także przepisy prawa pracy. Producenci odzieży roboczej sprzedają swoje produkty zwykle w ilościach hurtowych. Dla właścicieli firm, którzy zatrudniają kilku lub kilkunastu pracowników np. firmy remontowo-budowlane ciężko jest uzyskać odzież roboczą za rozsądną cenę W ofercie sklepu powinna znaleźć się odzież lepszej i gorszej jakości. Nie każdy właściciel będzie skłonny zapłacić spore pieniądze za odzież jak sama nazwa wskazuje roboczą.
       Obecnie odzież robocza oprócz funkcji ochronnej pełni funkcje reklamową. Standardem jest logo lub nazwa firmy na ubiorze. Sklep oprócz sprzedaży odzieży może zajmować się nadrukiem na odzieży. Sprzedaż odzieży można poszerzyć o ofertę mundurków szkolnych itp. Reklamę warto kierować do firm w których odzież robocza jest używana np. firmy budowlane, fabryki, agencje ochrony. Prowadząc taki biznes warto jest zatrudnić przedstawiciela handlowego, który ofertę sklepu będzie przedstawiał indywidualnie klientom.
       Dobrze przygotowana strona internetowa wraz z katalogiem ofert będzie kolejną formą reklamy. Taki sam katalog powinien posiadać przedstawiciel handlowy. W zależności od środków finansowych jakimi dysponuję właściciel sklepu może zdecydować się na zakup ubioru od producenta lub zająć się produkcją we własnym zakresie.

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że poruszasz taką kwestię. Sama od jakiegoś czasu pracuje, jako pielęgniarka, więc wiem, o czym mówisz. Ostatnio w zender widziałam całkiem fajną ofertę. Jeżeli czeka Was zakup odzieży dla pracowników, to zerknijcie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest to jakiś pomysł na biznes, ale należy pamiętać aby w takich sklepach przede wszystkim dbać o klienta. Z pewnością bardzo fajnie sprawdza się proces śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek i jestem zdania, że każdy sklep internetowy taką możliwość powinien oferować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli ktoś korzysta z takich sklepów to bardzo dobrze że one są. Ja także dość często robię zakupy przez internet i mi się to podoba. Najbardziej lubię jednak to, że są wdrożone płatności online. Z tego co czytałem tylko usługa SMS Premium https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/wplyw-nowelizacji-prawa-na-uslugi-sms-premium-czy-mozna-go-odczuc/ została coś zmieniona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą, długo szukałem spradzonego sklepu z odzieżą ochronną który bedzie miał materiały wysokiej jakości. Po dłuższym czasię się udało jestem bardzo zadowolony :) https://www.gvarant.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór odpowiedniej odzieży roboczej ma bardzo duże znaczenie, ponieważ zapewnia bezpieczną pracę. Duży wybór takich ubrań dostępny jest na stronie nuka.pl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama odzież ochronna jest bardzo ważna i myślę, że na każdym stanowisku jest ona ważna. Ja również jakiś czas temu czytałem o rękawicach ochronnych w https://znaki-bhp.pl/rodzaje-rekawic-ochronnych i faktycznie warto jest je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic tylko stworzyć sklep internetowy i zintegrować z hurtownią odzieży roboczej, ja zrobiłem podobnie ze sztucznymi kwiatami. Pan Bartosz wdrożył mi takie rozwiązanie i teraz w zasadzie wszystkie produkty mam automatycznie z hurtowni. Gdyby ktoś chciał takie rozwiązanie to pozostawiam link do jego strony https://cyberiusz.pl/sklepy-internetowe

    OdpowiedzUsuń