Slow food. |
Slow food jest alternatywą dla jedzenia
typu fast food. Slow food to zdrowe, ekologiczne jedzenie. Jest to pomysł na biznes, który można
realizować w każdej miejscowości. Sprzedaż zdrowego jedzenia można prowadzić np.
w budce. Najlepszą lokalizacja dla takiego
biznesu jest umiejscowienie budki w pobliżu natężonego ruchu ulicznego.
Menu slow food.
Punkt gastronomiczny może oferować zdrowe hamburgery. W menu slow food mogą znaleźć się takie dodatki do dań jak: kapusta zasmażana, oscypek, ruccola, grzyby. Budka ze zdrowymi hamburgerami zamiast tradycyjnych kotletów może oferować mięso z dziczyzny. Zamiast tradycyjnych sosów do posiłków przedsiębiorca może oferować sos musztardowo-miodowy.Koszty slow food.
Koszty na start zależą od tego czy przedsiębiorca posiada lokal lub
budkę w której można prowadzić działalność. Wydatki na początku to zakup budki
wraz ze sprzętem gastronomicznym potrzebnym do produkcji hamburgerów. Kolejny
wydatek to zakup półproduktów potrzebnych do wytwarzania hamburgerów.
Miesięczne koszty prowadzenia takiego biznesu to opłaty za media, dzierżawę
terenu, półprodukty, pensje pracowników, ZUS, biuro rachunkowe, ogrzewanie.
Slow food poza sprzedażą zdrowych hamburgerów może oferować inne slow food-owe posiłki. Zawartość menu należy do indywidualnej decyzji przyszłego przedsiębiorcy. Reklamę można prowadzić w lokalnej prasie oraz na ulotkach.
Slow food poza sprzedażą zdrowych hamburgerów może oferować inne slow food-owe posiłki. Zawartość menu należy do indywidualnej decyzji przyszłego przedsiębiorcy. Reklamę można prowadzić w lokalnej prasie oraz na ulotkach.
0 komentarze:
Prześlij komentarz