Sztuka. |
Sprzedaż sztuki od lat
utrzymuję się na tym samym poziomie. Nawet w czasie kryzysu dzieła sztuki nadal
się sprzedają. Prowadzenie galerii może być prestiżowe, ale także przynieść
wymierne korzyści finansowe.
Prowadząc galerie sztuki
należy określić rodzaj sprzedawanej sztuki. Mogą to być rzeźby, obrazy,
instalacje itp. Galeria może sprzedawać dzieła sztuki tworzone przez lokalnych
artystów lub artystów z całego świata. Reklamę można prowadzić przez organizowanie
wystaw.
Podczas wystawy można sprzedawać dzieła artystów. W przypadku takiego biznesu lokalizacja odgrywa istotną rolę. Najlepszą lokalizacją są duże miasta. Przyszły właściciel decydując się na taki biznes powinien posiadać wiedzę na temat sztuki.
Podczas wystawy można sprzedawać dzieła artystów. W przypadku takiego biznesu lokalizacja odgrywa istotną rolę. Najlepszą lokalizacją są duże miasta. Przyszły właściciel decydując się na taki biznes powinien posiadać wiedzę na temat sztuki.
Dzieła sztuki sprzedawane w galerii mogą być wcześniej kupione od
artystów lub wystawione na zasadzie komisu. Koszty adaptacji lokalu na galerie
nie są wysokie. Większy wydatek stanowi zakup dzieł przeznaczonych na
sprzedaż.
Właściciel galerii zatrudniając pracowników musi pamiętać, żeby były to osoby związane ze sztuką np. studenci ASP. Jeśli właścicielem galerii jest artysta może sprzedawać swoje dzieła w galerii. Reklamę najlepiej prowadzić wśród osób zainteresowanych sztuką.
Właściciel galerii zatrudniając pracowników musi pamiętać, żeby były to osoby związane ze sztuką np. studenci ASP. Jeśli właścicielem galerii jest artysta może sprzedawać swoje dzieła w galerii. Reklamę najlepiej prowadzić wśród osób zainteresowanych sztuką.
0 komentarze:
Prześlij komentarz